Toen begon het
Inderdaad wat wij allemaal, u en wij, vanaf februari / maart 2020 hebben meegemaakt…..
Met veel onzekerheden voor onze gasten en voor ons. Annuleringen, verschuivingen van huurperioden, heel veel e-mails, veel telefoontjes en met nieuwe wetten en steeds opnieuw andere maatregelen van onze overheid en -zeker in de beginfase- die van andere landen.
Maatregelen en corona-wetgeving die -en daar stond niet iedereen bij stil- van invloed waren op de regels die van toepassing werden op annuleringen, verschuivingen en nieuwe reserveringen.
Gelukkig werd in de loop der tijd de regelgeving steeds stabieler, werd meer duidelijk en bleef er zowel van de zijde van bedrijven alsook van hun klanten veel wederzijds begrip.
Samen dragen van de nadelige gevolgen
En voor dat begrip zijn wij onze gasten erkentelijk. Op een drietal uitzonderingen na kon iedereen, die bij ons een boot gehuurd had, zich terugvinden in de toelichting die wij gaven en de oplossingen die wij aanboden.
Het eerlijk delen van de nadelige gevolgen van de corona pandemie tussen de gasten en ons bedrijf maakte dat al onze medewerkers nog altijd bij ons werken. Gelukkig!
Het werd ons ook mogelijk gemaakt ons bedrijf te continueren, het werd mogelijk gedurende de wintermaanden het jaarlijks onderhoud aan de boten te plegen. Hierdoor weet iedereen die bij ons een boot huurt dat de vloot uit goed onderhouden jachten bestaat.
Dank u wel daarvoor, dank u wel voor uw begrip.
Is het helemaal voorbij?
Het gaat nu goed met het vaccineren in ons land, we staan als land steeds hoger op Europese lijstjes van landen die het goed doen.
Dus we bedanken u maar weten eigenlijk helemaal niet of het allemaal voorbij is. Toch doen we dat nu al met veel met veel optimisme in de verwachting dat wij het ergste gehad hebben……En ook als het ergste niet voorbij is: toch bedankt!
Ook een woord van dank aan de HISWA, (#hiswa @hiswa) de brancheorganisatie voor de watersport in ons land. Zoals deze organisatie er voor ons was: chapeau!