GIsteren, maandag 23 april, zijn in de loop van de dag nieuwe recensie pagina's live gegaan.
Gasten beoordelen ons met meer dan 900 recensies al langer dan 10 jaar.
Wij enquêteren onze gasten
Na afloop van de vakantie enquêteren wij onze gasten over hun vaarvakantie, onze service en onze boten. De ontvangen recensies zijn voor ons van groot belang. We gebruiken de "feedback" om gedurende de wintermaanden verbeteringen aan te brengen. Die zaken die we gedurende het vaarseizoen direct kunnen verbeteren worden natuurlijk opgepakt.
De resultaten
De resultaten van de beoordelingen toonden wij de afgelopen jaren door middel van een enquêteformulier van Google. Als men in de kop van de homepage op het Gast-tevredenheids-cijfer klikte dan werd vervolgens een -wat men noemt- Google formulier getoond met de enquête resultaten vanaf wij als bedrijf bestaan.
Wat is er veranderd
De grootste verandering is dat we geen gebruik meer maken van een Google formulier maar van een eigen omgeving binnen onze website gebouwd door AddNoise. De presentatie is veel mooier en dus ook leesbaarder geworden. In een tabel zijn de scores in percentages uitgedrukt. In één oogopslag is te zien hoe we het doen.
Nieuw is ook dat men een vakantiefoto kan uploaden. Het oogt allemaal veel mooier en professioneler.
Wij nodigen u uit een kijkje te nemen en de recensies gedurende de afgelopen 10 jaar ontvangen te lezen.